1. Jak mogę zamawiać w Stwórz Swoje?

Najłatwiej jest zamówić bezpośrednio przez sklep internetowy. Jeśli jednak Twoje zamówienie wykracza poza asortyment sklepu lub potrzebujesz hurtowych ilości – napisz do nas wiadomość mailową.

2. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Ze względu na duże zainteresowanie naszymi produktami na płatność za zamówienia czekamy jedynie 24 godziny. Po tym czasie zamówienie jest anulowane, a produkty zwalniane. Ten system pozwala nam usprawnić proces pakowania oraz wysyłek.

3. Potrzebuję faktury do mojego zamówienia. Jak mogę o to poprosić?

Jeśli potrzebujesz faktury do zamówienia, wpisz tę informację w „Uwagach” podczas składania zamówienia w sklepie. Wpisz pełne dane (imię i nazwisko, dane firmy, NIP). Otrzymanie faktury po realizacji zamówienia nie będzie już możliwe. Fakturę wysyłamy elektronicznie lub dołączamy do paczki razem z listem przewozowym.

4. Kiedy mam pewność, że moje zamówienie jest realizowane?

Twoje zamówienie jest realizowane od momentu zaksięgowania Twojej wpłaty na naszym koncie – najczęściej na drugi dzień. Jeśli zależy Ci na tym, aby Twoje zamówienie otrzymało status priorytetowy, wyślij nam mailem potwierdzenie płatności – przyspieszy to realizację zamówienia.

5. Jak długo czekam na przesyłkę?

Ze względu na zwiększającą się liczbę zamówień przygotowanie i wysłanie Twojej paczki może nam zająć około 5 dni roboczych – proszę uwzględnij tę informację i zrób zakupy odpowiednio wcześnie, jeśli planujesz większą produkcję. Jeśli potrzebujesz ekspresowej wysyłki, napisz nam o tym w mailu lub w „Uwagach” w zamówieniu-potraktujemy tę sytuację priorytetowo.

6. Jaka firma kurierska dostarczy moją paczkę?

Korzystamy z usług firmy InPost ze względu na możliwość wysyłania przesyłek tradycyjnym kurierem oraz do paczkomatu. Możesz wybrać odpowiednią dla Ciebie opcję. Standardowa cena za wysyłkę wynosi 20,00 zł. Od momentu wysłania paczki od nas do Ciebie to właśnie system firmy InPost będzie Cię informował o losach i drodze Twojej paczki. 

7. Czy mogę zamawiać z opcją „za pobraniem”?

Niestety nie mamy możliwości wysyłania przesyłek „za pobraniem”. Wysyłki zamówień odbywają się jedynie po uprzednim opłaceniu zamówienia.

8. Mieszkam za granicą. Czy mogę zamówić produkty w Stwórz Swoje?

Nawet jeśli mieszkasz poza granicami Polski, możesz składać zamówienia w naszym sklepie. Najlepiej jeśli napiszesz do nas maila i omówimy szczegóły. Koszt dostawy zależy od kraju, w którym mieszkasz i wagi oraz gabarytów przesyłki (np. koszt wysyłki dużej paczki do 30 kg do Niemiec wynosi około 70,00-90,00 zł)

9. Dlaczego w mojej paczce jest tylko część zamówienia?

Czasami zdarza się tak, że w Twojej paczce jest tylko część zamówienia – nie przejmuj się. Nasze produkty znajdują się w dwóch magazynach i dlatego wysyłka może być podzielona na części. Pakujemy Twoje zamówienia tak szybko, jak to możliwie. Jeśli jednak występują opóźnienia, prosimy o wyrozumiałość.

10. Mam uszkodzone/zbite szkło w paczce. Co mogę z tym zrobić?

Jeśli okaże się, że w Twojej paczce znajdziesz zbite lub uszkodzone szkło, zgłoś to niezwłocznie po otwarciu paczki, czyli w dniu jej dostarczenia. Tylko wtedy będziemy mieć pewność, że uszkodzenie powstało w transporcie. Prosimy o wysłanie maila wraz ze zdjęciem szkody.

11. Jak wykorzystać bon upominkowy znaleziony w mojej paczce?

Znalazłeś w swojej paczce bon upominkowy? Gratulacje! Napisz do nas maila, a podpowiemy Ci, jak możesz go wykorzystać.

12. Czy mogę liczyć na rabat podczas zakupów?

Możesz otrzymać rabat przy jednorazowym zamówieniu na artykuł powyżej 500 sztuk. 

13. Potrzebuję zamówienia hurtowego. Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia do 500 sztuk w ramach jednego produktu możesz składać przez sklep internetowy. Jeśli potrzebujesz danego produktu w ilości powyżej 500 sztuk, napisz do nas. Możemy zaproponować Ci specjalną ofertę. 

14. Czy mogę zamówić grawer ze swoim logo na drewnianych pokrywkach?

Mamy możliwość wykonania grawera na naszych pokrywkach. Tę usługę realizujemy powyżej 100 sztuk dla danego rodzaju produktu. 

15. Czy mogę zamówić szkło pod zalew świec w swoim wymarzonym kolorze?

Jest taka możliwość. Realizujemy tę usługę dla wybranego produktu powyżej 200 sztuk. Aby poznać szczegóły, napisz od nas.

16. Moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i czekam na zwrot kosztów od Stwórz Swoje. W jaki sposób zostanie wykonany zwrot?

Jeśli dokonywałeś płatności on-line płacąc za swoje zakupy w Stwórz Swoje, zwrócimy wszystkie środki na Twoje konto bankowe (to samo, z którego została wykonana płatność).